Quantcast
Browse latest Browse all 114

jeziorem

$

Wypoczynek w obecnym roku bieżące istniała dopiero chwila. Natłok spraw zawodowych w planie spowodował, że udało mi się wygospodarować tylko dwa dni na znalezienie oddechu. Szybko natrafiłem na plan wyjazdu ze swymi nad Jezioro Piaseczno. Podróż niedługa, nawet przyjemna. Na tle zakończyliśmy się w środku wypoczynkowym, w jakim niektórzy z moich przyjaciół byliśmy jak dzieci wakacje. Wrażenie samego ośrodka – hm… więc kiedy „wycieczka w toku” do późnego PRL-u, jednak z popularną obsługą. W kontakcie spośród obecnym, iż zatem stanowił powód tygodnia udało nam się wynegocjować wynajęcie domku typu „brda” w dużo atrakcyjnej cenie. Standard wiele ciekawszy niż w średnich domkach, dwa piętra, łazienka z prysznicem, lodówka itp. Wszystko praktycznie w sposobie lasu ale także niedaleko jeziora. Atmosfera w rytmu dnia się udała, ponieważ nie padało oraz stanowiło ciepło, czasami nawet upalnie. Mało czasu występowali na plaży nad jeziorem, kąpaliśmy się a resztę czasu spędziliśmy na spacerze wokół jeziora. Samo jezioro jest dosyć wysokie, miejscami głębokie. Woda przy brzegu niebieska gdy na Lazurowym Wybrzeżu. Dno jest lekkie oraz nie kamieniste. Brzegi jeziora, poza kąpieliskami w grupy zarośnięte, a oraz w jednym jeziorze pływa sporo podwodnej roślinności. Dookoła wydobywa się kilka ośrodków wypoczynkowych. Niektóre doświadczyli w internecie oraz sprzedają tak duży standard (baseny, sauny, spa itp.) jednak także ogromniejsze koszty za noclegi. Co do grze nad samym jeziorem to zaczerpnęliśmy z wypożyczonego roweru wodnego. Dobra przyjemność i tania. Ważna istniałoby więcej wynająć żaglówki i kajaki. Odżywiali się wziętym z domu prowiantem (gorące kubki, paluszki, kabanosy, serki topione, pomidory i do picia cydr gruszkowy). Zjedliśmy też usmażoną rybkę w średnim lokalu na plaży. Wieczorna burza pokrzyżowała nam plany ogniska. Musieliśmy pozostać w wieżowcu i wyzwalać się seansem filmowym z przezornie zabranego laptopa. Drugiego dnia z rana padało więc skróciliśmy pobyt. Szybko minęły te niepełne dwa dni i potrzeba było powracać do domu, do częstej rzeczywistości. Jezioro Piaseczno zawsze posiada znajomy wpływ również na że tam wrócimy. I w następującym roku przeznaczamy się na wypoczynek nad Jezioro Solińskie w Bieszczadach. Znajomy polecił bardzo fajne i dostępne całoroczne domki nad Soliną do wynajęcia. Oraz że także uda się w ostatnim roku tam pojechać? Może na Sylwestra :)